HAYMANA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ(ENGEÇ SÜRE) |
|
1 |
Yapı Kullanım izin Belgesi |
1- Toprak Vizesi, 2- Temel Vizesi, 3- Isı Yalıtım Vizesi| 4- Kanal Vizesi 5. Demir Vizesi 6- Emlak Alım Vergisi ilişik Kesme Belgesi 7- Cins Değişikliği Yazısı 8- 13*18 Ebadında On ve Arka Cephelerden 2'serAdet Fotoğraf, 9- Cevre Düzeni Vizesi/Ağaç Ücreti 10- Asansör Ruhsatı,(Projede asansör varsa) 11- işgaliye Borcu Olmadığına Dair Yazı, 12 -Kazan TSE Belgesi(merkezi sistem ısıtmalarda) 13- Doğalgaz Tesisatlarının EGO'dan Kontrolü, 14- SSK'dan ilişiksiz Belgesi, 15- Telefon Ankastre Vizesi, 16- Ank Bşb.Bld.sinden Numarataj Yazısı, 17 -Sığınak Raporu 18- İş bitirme Tutanağı 19- Harç ve Ücretler 20- Mal Sahipleri Taahhütnamesi 21- Bşb. Bld. İtfaiye Daire Bşk. Yangın Yönetmeliğine Uygunluk Yazısı 22- İskân Dilekçesi |
5 YIL |
|
2 |
Çap |
1-Aplikasyon Krokisi, 2- Tapu Fotokopisi, 3- Harç Makbuzu |
1 GÜN |
|
3 |
Kuşat Ruhsat işleri |
1- Başvuru formu ve dilekçe 2- Vergi levhası 3- Esnaf sicil belgesi 4- Esnaf oda kayıt belgesi 5- Bağ kur veya emeklilik belgesi 6- İskan raporu,tapu,Kira Kontratı Fotokopisi, 7- Ustalık belgesi,satış elemanlığı belgesi, 8- Noterden devir sözleşmesi eski küşat ( işyeri devir ise) 9- Kat maliklerinden muafakatname 10- Zorunlu mali sigorta (gerekiyorsa) 11- Nüfus cüzdanı sureti 12- İkametgah ilmuhaberi 13- 2 adet fotoğraf 14- Ç.T.V emlak ve ilan reklam ilişik kesme belgesi matbu 15- Sağlık raporu 16- Fenni rapor 17- İtfaiye Raporu
|
1 GÜN |
|
4 |
Cenaze, Defin |
1- Doktor Raporu, 2- Nüfus Kâğıdı, 3- Ölüm Belgesi. |
1 SAAT |
|
5 |
Su Abone |
1- Nüfus cüzdanı Fotokopisi 2- Fatura 3- Dilekçe |
1 GÜN |
|
6 |
Nikâh işlemleri |
1- Nüfus Cüzdanı, 2- Nüfus Kayıt Örneği, 3- Evlenme Beyannamesi, 4- Fotoğraf, 5- Sağlık Raporu, 6- İzin Belgesi. |
1 GÜN |
|
7 |
Gıda Sicil Belgesi |
Komisyonca uygunsa G.S.B no. veriliyor. |
1 GÜN |
|
8 |
Ölçü ve ayar işleri |
1-Beyan |
1 GÜN |
|
9 |
2. ve 3. Sınıf Gayrisıhhî Müesseselerin işyeri Açma ve Çalışma Ruhsatları |
(A) 1- Dilekçe beyanname 2- Müessesenin bulunduğu yeri gösteren onaylı plan ve belge 3- İş akım şeması ve açıklama raporu 4- Kurul tarafından hazırlanacak yer seçim ve tesis kurma raporu 5- Çevre kirlenmesini önlemek amacıyla alınacak önlemlere ait nitelik ve niceliğine göre hazırlanmış proje ve açıklama raporu 6- Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun nerden sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporu
(B) 1-Beyanname/dilekçe 2- Sağlık koruma bandının işaretlendiği imarca tasdikli vaziyet planı 3- Yangın ve patlamalar için gerekli önlemlerin alındığı belge 4- Sorumlu müdür sözleşmesi üretim yerinden (fırın,pastane,vs.) 5- En az 50 işçi çalıştırılıyorsa ve kanununun 180.maddesi kapsamına giren işyerinde takip ve sağlık personeli sözleşmesi 6-Emisyon izni 7- Deşarj izni 8- İşletme belgesi 9-Sağlık Müdürlüğünce hazırlanacak çevre sağlığı değerlendirme raporu 10- Kurul tarafından hazırlanacak açıklama raporu 11-İmar mevzuatına göre özel yapı şeklini gerektiren yerlerde faaliyette bulunması gereken işyerleri amacına uygun olarak yapı kullanma izin belgesi,yapı kullanma izin belgesi gerektirmeyen faaliyet konulu işyeri ise İmar Müdürlüğünden bu belgenin gerekmediğine dair yazı, 12- İşin özelliğine göre başka kurumlardan kontrol istenecek ise iş yerine bildirilecek 13-ÇED raporu |
1 GÜN |
|
10 |
Yapı Ruhsatı İzin Belgesi |
1- Dilekçe 2- Tapu Fotokobisi 3- Aplikasyon 4- Projeler 5- Taahhütname 6- Yapı denetim 7- Müteahhit sözleşmesi 8- Şantiye Şefi |
|
|
11 |
İmar Durum Belgesi |
1-Dilekçe 2- Aplikasyon |
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri : Yazı İşleri Müdürlüğü İkinci Müracaat Yeri: Başkanlık Makamı
Adres : Haymana Belediyesi Adres : Haymana Belediyesi
Tel : 0 312 658 17 55 Tel : 0 312 658 24 27
Faks : 0 312 658 18 48 Faks : 0 312 658 18 48
E-Posta : haymana@haymana.bel.tr E-Posta : haymana@haymana.bel.tr